مشاوره رایگان دریافت کنید.
برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند.
برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند.
پشتیبانی در قالبهای مختلفی در دسترس مشتریان شرکت نوید علم و مهارت است. اطلاعات در مورد عیبیابی در بخش "سوالات متداول" وجود دارد. برای سؤالات پیشرفتهتر، با کارشناسان ما در پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید.
اگر محصول ما در عرض 30 روز از تاریخ خرید معیوب باشد، شامل گارانتی تعویض میشود. برای استفاده از این گارانتی ارائه جعبه محصول با برچسب سریال سالم، الزامی است.
اگر محصول nem در طول دوره گارانتی دچار خرابی شود، دستگاه مشمول تعمیر یا تعویض خواهد بود. کارشناسان واحد خدمات پس از فروش شرکت، دستگاه را بررسی و تعمیر خواهند کرد. اگر قابل تعمیر نباشد با محصول مشابه (یا در صورت عدم تولید، محصول نزدیک) تعویض میشود.
اگر دستگاه خرابی دارید که از دوره گارانتی خارج شده است، میتوانید برای عیبیابی با مرکز پشتیبانی شرکت نوید علم و مهارت تماس بگیرید.
تمام محصولات دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۲ الی ۵ سال (بسته به نوع دستگاه)خدمات پس از فروش می باشند.
مواردی مانند باز شدن و دستکاری، ضربه، شکستگی، خرابی برد به علت پارگی و اتصالی کابل، زنگ زدگی کانکتورها بعلت عدم نصب صحیح و محافظت در مقابل آب و رطوبت، ریختن آب و مایعات روی برد و تجهیزات الکترونیکی، استفاده از اداپتور نامناسب و مواردی ازین قبیل(در صورت قابل تعمیر بودن) فقط شامل خدمات پس از فروش میباشند لذا با بهره گیری از نصاب متخصص و استفاده صحیح از دستگاه از بروز این موارد جلوگیری فرمایید.
در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی با ما تماس بگیرید.
برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند.